מדידת המרות בגוגל אדס באמצעות גוגל תג מנג'ר – למה זה חשוב ואיך עושים את זה.

אז אתם מתחילים ללמוד על פרסום האתר שלכם בגוגל באופן מקצועי ונתקלתם בבעיה, הגיע הזמן למדידת המרות בגוגל אדס. מה זה בדיוק המרות? איך ניתן למדוד אותם? הכל במאמר הבא.

יש המון דרכים לפרסם עסק קטן בגוגל, אפשר להתמקד בקידום אורגני, בקידום בגוגל מפות ובפרסום ממומן. כמובן שהדרך המהירה ביותר לקבלת תוצאות בפרסום עסק קטן בגוגל היא פרסום באמצעות גוגל אדס – פרסום ממומן בגוגל.
לאחר שהחלטנו לפרסם באופן ממומן אנו עושים מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים וכתיבת המודעות ולאחר שהכל כמעט מוכן אנו הולכים לשלב שעבורו התכנסנו כאן היום, מדידת המרות בגוגל אדס באמצעות גוגל תג מנג'ר.
קודם כל חשוב לציין, מדידת המרות זהו כלי הכרחי עבור פרסום עסק קטן בגוגל ועבור ביצוע אופטימיזציה, יש כמה דרכים למדידת המרות, במאמר הזה נתמקד בדרך היעילה והקלה ביותר למדוד המרות והיא באמצעות גוגל תג מנג'ר.


לפני שמתחילים להבין מה זה המרות ואיך מודדים המרות, קודם כל נבין למה זה חשוב ומה המטרה של מדידת המרות בגוגל אדס.

כאשר אנו רוצים לפרסם דף נחיתה / אתר תדמית / חנות אינטרנטית בגוגל אנו רוצים להבין כמה דברים, איך המודעה / מילת המפתח שבחרנו? האם היא נמצאת במיקומים רלוונטיים, האם היא מושכת גולשים והכי חשוב האם בסוף היא מכניסה לי כסף?

ניקח לדוגמה דף נחיתה, מטרת דף הנחיתה היא לגרום לגולשים ליצור איתנו קשר, להשאיר פרטים או להתקשר… במילים אחרות, להיות מכונת לידים משומנת.
אך כיצד אנו יכולים לדעת האם דף הנחיתה באמת מספק את הסחורה? באמצעות מדידת המרות!

בגוגל אדס אנו יכולים לראות כמה גולשים ראו את המודעה, כמה לחצו, ואם נמדוד המרות נוכל לדעת כמה פניות קיבלנו מדף הנחיה עבור ביטוי / מודעה ספציפיים.
לכן חשוב מאוד למדוד המרות כיוון שאנו רוצים לדעת איזה ביטוי / מודעה מתפקד טוב יותר לעומת האחר ולבצע אופטימיזציה לחשבון המודעות שלנו.


אז הבנו מה זה המרות והבנו למה זה חשוב, השאלה איך מודדים המרות בגוגל?

הדרך הטובה ביותר היא מדידת המרות בגוגל אדס באמצעות Google Tag Manager
באמצעותו אנו יכולים לשתול קוד באתר שיתריע לנו בעת פעולה שאנו מעוניינים להגדיר כהמרה. לדוגמה, כאשר גולש לוחץ על מספר הטלפון באתר אנו נרצה להגדיר את זה כהמרת יצירת קשר, או כאשר גולש הגיע לעמוד תודה נרצה להגדיר את זה כהמרת השארת פרטים או רכישה וכן הלאה.

להלן השלבים למדידת המרות באמצעות Google Tag Manager :

  1. פתיחת חשבון ב Google Tag Manager
  2. לאחר ההרשמה הקצרה מקבלים 2 סקריפטים, אחד לhead ואחד ל bodyיש להכניס אותם למקומות המתאימים באתר.
  3. לאחר שהטמענו את הקודים אנו מחליטים מה אנחנו רוצים להגדיר כהמרה (לחיצה על כפתור / הגעה לעמוד מסוים) ניקח לדוגמה לחיצה על כפתור התקשרות.
  4. נכנס למצב  preview ונלחץ על הכפתור אותו אנו רוצים למדוד.
  5. נבין מה ייחודי לאותו הכפתור, הID שלו, הClass, הElement או אולי הURL אליו הוא מוביל.
  6. נחזור למסך הבית ונגדיר Tag חדש, נבחר Google Ads Conversion Tracking, נבחר מה הטריגר שעבורו אנו רוצים שהתג יירה, במקרה שלנו לחיצה על אלמנט ונגדיר את הכלל הבא, שה Click url > מכיל > tel:
  7. כלומר אמרנו לו, בכל פעם שיש לחיצה על פתור שיחה תירה את התג.
  8. לאחר מכן נכנס לחלון ההמרות בגוגל אדס, נגדיר המרה חדשה ונקשר אותה לתג שפתחנו באמצעות גוגל תג מנג'ר.
  9. זהו, ההמרה הוגדרה.

לסיכום, מה שבעצם עשינו זה קישרנו את גוגל תג מנג'ר לאתר שלנו ואמרנו לו שיתריע לנו בכל פעם שגולש לוחץ על כפתור השיחה ולאחר מכן הגדרנו את ההתרעה הזו בגוגל אדס כהמרה.

מדידת המרות בגוגל אדס היא קריטית על מנת שנוכל לקבל תוצאות טובות בפרסום בגוגל. האמצעות מדידת המרות עם תג מנג'ר אנו יכולים לנתח את ביצועי המודעות ומילות המפתח שבחרנו, להבין מה עובד הכי טוב ואיך ניתן להשתפר.

צריכים עזרה במדידת המרות באמצעות גוגל תג מנג'ר עבור האתר שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון, בוואטסאפ או בעמוד צור הקשר שלנו ואנו נדאג שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

מפרסמים חנות אינטרנטית ורוצים למדוד המרות לאתר איקורמס? אין שום בעיה, ניתן ליצור איתנו קשר ואנו נעזור לכם להגדיר המרות גם לאתר האיקורמס שלכם.

שתפו את הפוסט
ישראל ישראלי

ישראל ישראלי

נכתב על ידי רון קלדרון, מנהל הסוכנות ומומחה לבניית וקידום אתרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן