בניית דפי נחיתה

הגיע הזמן לנוכחות דיגיטלית

דפי נחיתה הם היעד המושלם לקמפיין ממומן או כאתר לעסק קטן.

מכירים את זה שאתם מחפשים שירות מסויים בגוגל ומקליקים על תוצאת חיפוש אך במקום להגיע לאתר גדול אתם מגיעים לעמוד קצר? הכירו את דף הנחיתה – עמוד המציג את השירות או המוצר שלכם באופן הממוקד ביותר והכלי היעיל ביותר עבור פרסום קמפיינים ממומנים.
אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה מעוצבים לכל סוגי העסקים. 

מה הכי מתאים לך? דף נחיתה קצר או אתר של עמוד אחד

דף נחיתה זה הינו קצר קולע ומניע לפעולה. המטרה שלו היא לגרום לכל גולש להבין במהירות מה השירות המוצע וליצור קשר – היעד המושלם לפרסום ממומן בגוגל.

דף נחיתה ארוך המציג שירות אחד או יותר באופן מפורט. מתאים לעסק קטן עם מעט שירותים אשר אינו רוצה להשקיע באתר תדמית גדול.

דברים שחשוב לדעת על בניית דפי נחיתה

כחלק מהמעטפת הדיגיטלית שלנו אנו מציעים שירותי אחסון בשרת שלנו. אנו ננהל את האחסון של דף הנחיתה שלכם ובכך תוכלו לקבל את כל השירותי הדיגיטל שלכם במקום אחד

אנו נעזור לכם לבחור את הדומיין הטוב והמתאים ביותר עבור דף הנחיתה שלכם וכן נרכוש אותו בעבורכם.

כאשר אנו בונים דף נחיתה קצר אנו מתמקדים בהעברת מסר אחד מדוייק, כל אנו מבטיחים את מיטוב ביצועי הקמפיין וחיזוק ההנעה לפעולה

לוגו של בניית אתרים בוורדפרס

בניית דף נחיתה עבור פרסום

אנו בונים דפי נחיתה באמצעות פלטפורמת בניית האתרים המובילה בעולם – וורדפרס. לאחר שיחת היכרות קצרה אנו מתחיל בבניית דף הנחיתה המותאם עבורכם באופן אישי. אצלנו תקבלו תוסף מהירות מתנה ובכך נוודא שאתם מקבלים את התוצאות הטובות ביותר בפרסום דף הנחיתה שלכם.

פרסום ממומן בגוגל באמצעות דף נחיתה

פרסום בגוגל באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – גוגל אדוורדס. עם ניסיון רב בניהול קמפיינים עבור עסקים קטנים אנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר גם עם תקציב קטן.

לוגו שלגוגל אדס פרסום בגוגל

רוצים לשמוע עוד?

התקשרו עכשיו אן השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עוד היום

דפי הנחיתה האחרונים שלנו

לקוחות מספרים

בניית דפי נחיתה

קיימים 2 סוגים של דפי נחיתה, דף נחיתה קצר ואתר של עמוד אחד.

דף נחיתה קצר – תפקידו להציג בקצרה את העסק או את השירות המוצע. בדף נחיתה קצר אין אפשרות גלילה למספר רב של אזורים ותפקידו להציג משהו אחד ספציפי, להעביר מסר אחד ויחיד. ניתן להשתמש בדף נחיתה זה כאשר רוצים לעשות קמפיין חדש ואין לכם אתר או שיש לכם אתר אך הוא אינו מכיל עמוד המציג את השירות באופן הטוב ביותר. במקרה זה דף נחיתה קצר הוא פתרון מעולה.

הסוג השני הוא דף נחיתה כאתר תדמית – דף זה משמש כמיני אתר, עסקים קטנים או עסקים שאינם רוצים להשקיע סכום גדול בבניית אתר תדמית יכולים להסתפק בדף נחיתה במקום אתר תדמית. במקרה זה בדף הנחיתה יהיו מספר חלקים והדף יציג מספר שירותים. כמובן שגם הוא יניע לפעולה ויהיה ניתן להתקשר ישירות ממנו ולהשאיר פרטים. דף נחיתה ארוך זהו פתרון מעולה לעסקים שרוצים לחסוך כסף, אך חשוב להדגיש שהוא אינו מתאים לכל העסקים, במידה והעסק מציג מספר רב של שירותים עדיף יהיה לעשות אתר תדמית אשר יציג את העסק שירותיו בצורה הטובה ביותר.

יד כותבת בטוש שחור את המילים דף נחיתה

רוצים לשמוע עוד?

התקשרו עכשיו אן השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עוד היום

בניית דפי נחיתה לפרסום

החלטתם שאתם רוצים לפרסם לפרק זמן קצר מוצר או שירות ספציפי, הוא אינו מופיע באתר וכיוון שאתם מפרסמים אותו לזמן קצר אינכם רוצים לעשות לו עמוד באתר. במקרה כזה דף נחיתה זהו הפתרון המושלם.  באמצעות דך נחיתה מקצועי תוכלו לפרסם בגוגל או ברשתות החברתיות את המוצר או השירות החדש וברגע שתקופת הפרסום הסתיימה תוכלו פשוט למחוק את דף הנחיתה או להוריד את הקמפיין בפשטות.

אתר של עמוד אחד

פתחתם עסק חדש או שהחלטתם שהגיע הזמן לשדרג את האתר הקיים ולהעביר אותו לפלטפורמת בניית האתרים המקצועית וורדפרס. במידה והעסק שלכם קטן ואינו מציע מספר רב של שירותים או שהחלטתם שאתר תדמית יקר מידיי עבורכם אנו שמחים להכיר לכם את דף הנחיתה הארוך שלנו. דף נחיתה ארוך הוא בעצם אתר של עמוד אחד עם אפשרות גלילה למספר חלקים אשר תפריט הניווט בחלקו העליון מוביל לחלקים שונים בעמוד בעת לחיצה. ניתן להציג באתר זה מספר שירותים ולהניע לפעולה. חשוב לזכור שאתר זה אינו מתאים לכל עסק, במידה והעסק מציע מספר רב של שירותים עדיף לבנות אתר תדמית גדול יותר.

עמוד באתר או דף נחיתה?

הוספתם שירות חדש לעסק ואתם רוצים לפרסם אותו. מתלבטים האם להפנות את הקמפיין לעמוד באתר או לדף נחיתה? זו היא שאלה נפוצה מאוד שאנו נתקלים בה לא מעט פעמים. אין תושבה חד משמעית וכל מקרה לגופו אך העיקרון הכללי ברור. במדיה ובאתר אין עמוד המציג את השירות באופן טוב עדיף להפנות את הקמפיין לדף נחיתה מכמה סיבות.
קודם כל על מנת שקמפיין יקבל תוצאות טובות חשוב שהיעד שאליו הקמפיין יעביר יציג את ביטוי המפתח מספר פעמים. לכן כאשר אנו בונים דף נחיתה ספציפית למוצר אנו יכולים לוודא שהוא באמת מציג את התוכן המבוקש ולכן ציון המודעה בגוגל יהיה גבוה.
סיבה נוספת היא ההנעה לפעולה. דף נחיתה מקצועי ממיר מניע לפעולה באופן הרבה יותר טוב מאשר עמוד באתר, כיוון שעמוד באתר בדרך כלל מוצג באור שונה ותפקידו לגרום לקורא להתעניין בתוכן האתר ולעבור בין עמודים האתר. אך בניגוד לעמוד באתר דף נחיתה תפקידו העיקרי הוא הענה לפעולה, שיחת טלפון או השארת פרטי התקשרות. ולכן יחס ההמרה בדף נחיתה גבוה יותר מאשר בעמוד באתר.

המעטפת הדיגיטלית שלנו

אחסון

על מנת שהאתר יהיה מהיר ככל הניתן חשוב לבחור אחסון איכותי. אנו מספקים שרותי אחסון אתרים ברמה הגבוה ביותר ובכך משפרים את ציון האתר בגוגל ואת חווית המשתמש

פרסום ממומן בגוגל

הקמת קמפיינים ממומנים במערכת הפרסום של גוגל, לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק נדאג שהמודעות שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות. קידום ממומן זו הדרך המהירה ביותר להשיג תוצאות.

כתיבת תוכן

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לקידום אורגני. בזכות תוכן מקצועי תוכלו הקדם את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות האורגניות בגוגל וכן להפוך כל גולש ללקוח משלם.

תחזוקת אתר שוטפת

אנו מספקים שירותי תחזוקה שוטפים הכוללים עדכון התוספים אהוספת תוספים חדשים מידת הצורך, עדכון תוכן האתר והוספת והסרת מוצרים.

בניית אתרים ודפי נחיתה במחירים חסרי תקדים!​

בניית אתרי Wordpress מקצועיים בעיצוב אישי ובמסלולי תקציב גמישים ללא כל התחייבות .

רוצים לשמוע עוד ? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן