פרסום שיפוצניק בגוגל

אז מה הדרך הטובה ביותר לפרסם שיפוצניק בגוגל?


נתחיל מההתחלה, האם בכלל פרסום בגוגל זו הדרך הטובה ביותר לפרסם שיפוצניק או שאולי עדיף להתמקד ברשתות חברתיות?
על מנת לענות על השאלה עלינו להיכנס לראש הלקוח פוטנציאלי עבור השיפוצניק, כאשר מישהו צריך שירות של שיפוצניק הוא צריך את זה כיוון שהוא כרגע החליט שהוא רוצה לצבוע את חדר האמבטיה או אולי את חדר השינה. כאשר הלקוח הפוטנציאלי הגיע להחלטה הזו הדבר הבא שהוא יעשה זה בעצם להיכנס לגוגל ולחפש "שיפוצניק ב.." ככל הנראה הוא אינו יגלול בפייסבוק או באינסטגרם וכאשר יראה מודעה של שיפוצניק הוא יגיד "וואלה אני באמת צריך שיפוצניק…." הוא יעשה מעשה אקטיבי ויחפש בעצמו בגוגל.

לכן הדרך הטובה ביותר היא לפרסם שיפוצניק בגוגל!


אז איך בעצם עושים את זה?


השלב הראשון הוא בניית דף נחיתה. דף נחיתה פשוט אשר מעביר את המידע הבסיסי ובעל מטרה אחת ברורה- לגרום לגולש ליצור קשר באמצעות שיחה או וואטסאפ!
סגירת הלקוח הרי תעשה על ידי שיחה טלפונית וכל שאנו רוצים היא בעצם שיצרו קשר.
את דף הנחיתה אנו בונים עם הכנה מראש לפרסום בגוגל – מתאימים את כל הבנייה והעיצוב שלו על מנת שיתאים למילות המפתח אותם נרצה לקדם ולפרסם וכן הדף יהיה מהיר ברור וקריא, בכך גוגל תעניק לו ציון איכות טוב.

לאחר שבנינו את דף הנחיתה אנו נפתח חשבון מודעות בגוגל (או נשתמש בחשבון קיים), נכניס קופון 300 שח מתנה מגוגל לחשבון ונתחיל לבנות את המודעות.

את המודעות אנו מכוונים לעיר הספציפית או לאזור בו אנו מעוניינים לתת שירות.
בזכות הניסיון שלנו בפרסום שיפוצניקים אנו יודעים בדיוק מה צריך לכתוב על מנת שהגולשים אשר יקליקו על המודעה יהיו בעלי התאמה גבוה ביותר להמיר וליצור קשר על ידי שיחת טלפון או וואטסאפ.

נכתוב מספר מודעות עבור כל שירות אשר השיפוצניק מציע כגון: עבודות צבע, אינסטלציה, איטום, ריצוף וכו'…

השלב הבא יהיה למדוד המרות – באמצעות Google Tag Manager אנו נמדוד המרות באופן הטוב ביותר.

רגע לפני שמסיימים אנו נכנס את מאגר מילות השלילה הענק שלנו ובכך נוכל לוודא שרק לידים רלוונטיים בלבד רואים את המודעות שלנו ולוחצים עליהם, לדוגמה, לא נרצה שכאשר גולש מחפש לרכוש צבע עבור צביעת חדר המודעה שלנו תופיע כיוון שככל הנראה הוא רוצה לעשות זאת בעצמו ולכן אם ילחץ על המודעה שלנו לא יתקשר וגם אם אכן יתקשר הוא לא יהיה רלוונטי עבורנו.

השלב האחרון הוא ביצוא אופטימיזציה חודשית קבועה – מעקב צמוד על הקמפיין, בדיקה של מיקומי המודעות לוודא שאנו מופיעים במקומות הראשונים, הוספת מילות שלילה, תוספים למודעות ועוד המון דברים אשר ישפרו את ביצועי המודעות.

מחפשים שירות פרסום בגוגל לשיפוצניק? הגעתם למקום הנכון!
נשמח להציע את שרותי הפרסום בגוגל שלנו במחיר הטוב ביותר, בעבודה איתנו תקבלו איש קשר בזמינות גבוהה אשר מלווה אתכם לאורך כל התהליך החל מבניית דף הנחיתה המקצועי ועד לקבלת שיחות כל יום והגדלת המחזור החודשי.

שתפו את הפוסט
ישראל ישראלי

ישראל ישראלי

נכתב על ידי רון קלדרון, מנהל הסוכנות ומומחה לבניית וקידום אתרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן