פרסום בגוגל

הפתרון המהיר ביותר לקבלת תוצאות

פרסום בגוגל - מודעות ממומנות

גוגל משמש כיום כמנוע החיפוש הגדול בעולם, רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כבר מחפשים את השירות שאתם מציעים בגוגל, כל שנותר לכם הוא להתחיל לעשות פרסום ממומן בגוגל.

זהו, סוף סוף החלטתם, הגיע הזמן שאקח את העסק שלי בידיים ואתחיל לפרסם אותו בגוגל. כל המתחרים שלי מופיעים בתוצאות החיפוש הממומנות ועכשיו תורי להופיע בתוצאת החיפוש הראשונה. אם גם אתם חושבים ככה, זה הזמן שתכירו את הפרסום הממומן בגוגל

פרסום בגוגל- מהו?

פרסום ממומן בגוגל זו הדרך המהירה ביותר להגיע לתוצאות פרסום בעסק שלך כיום. באמצעות פרסום ממומן בגוגל ניתן להופיע בתוצאות החיפוש בגוגל.

באמצעות פרסום ממומן בגוגל ניתן להופיע בתוצאות החיפוש עבור ביטויי מסויים, לדוגמה, שיפוצניק מרחובות אשר רוצה לפרסם את שירותיו יכול להשתמש בפרסום ממומן בגוגל ובכך לבחור להציג מודעה עבור הביטוי הרלוונטי ביותר עבורו או עבור כל ביטוי אחר שבעת החיפוש שלו הוא ירצה להופיע. הפרסום עצמו מתבצע דרך המערכת הפרסום של גוגל, גוגל אדוורדס. דרכה מקימים את כל המודעות ומנתחים את הנתונים.

יד של גבר מחזיקה טלפון ומעליו הכיתוב תשלום ממומן בעבור קליק עם אייקונים קטנים

פרסום בגוגל לעסקים קטנים

פרסום עסקים קטנים זו היא תורה בפני עצמה, אנו מתמחים בפרסום עסקים קטנים. עם ניסיון רב בפרסום בגוגל בנינו שיטה שבאמצעותה אנו מצליחים להביא תוצאות לעסקים קטנים המאופיינים בתקציב מוגבל.
בניגוד לעסקים גדולים, עסקים קטנים בעלי תקציב פרסום מוגבל. על מנת להוציא את המרב מהתקציב הדל אנו נכוון לביטויים ספציפיים מאוד, נבחר בקפידה על אילו ביטויים אנו רוצים להתחרות, נבחר את המיקום הגיאוגרפי אליו אנו מכוונים, את השעות בהם אנו רוצים שהמודעה תופיע ועוד המון דברים קטנים אשר כולם ביחד יעזרו לנו להפיק את המירב מהתקציב פרסום המוגבל.

מדוע לעבוד איתנו ?

יד על הדופק

אנו תמיד עם היד על הדופק, מודעים לביצועי הקמפיין ודואגים לוודא שאנו מגיעים לתוצאות המבוקשות

יצירתיות

לאחר כתיבת המון מודעות אנו יודעים בדיוק מה לכתוב כדי לגרום לגולשים להיכנס דווקא למודעה שלכם

ניסיון רב

עם ניסיון כמו שלנו בהקמת קמפיינים אנו נבטיח את התוצאות הטובות ביותר בהתאם לתקציב הניתן

דוח חודשי

כל חודש תקבלו דוח מפורט המציג את ביצועי הקמפיין, את השינויים מהחודש הקודם ואת אלו הצפויים לחודש הקרוב

תהליך פרסום בגוגל - פרסום ממומן

על מנת שנוכל להבטיח פרסום אפקטיבי ביותר בתקציב הניתן בנינו תהליך שבאמצעותו נקבל את כל המידע על העסק שלכם ונוכל לפרסם אותו באופן הטוב ביותר.

  • השלב הראשון בפרסום הממומן הוא התכנון, תחילה נשלח לכם דוח איפיון. בו תצטרכו להקדיש כמה דקות יקרות מזמנכם ולענות עליו באופן המפורט ביותר, מטרת הדוח היא לעזור לנו להבין לעומק את העסק שלכם, לאיזה קהל אתם מכוונים, מה מאפיין את אותו הקהל, מה השירותים הרווחיים ביותר לעסק שלכם כך שנדע להתמקד בהם, באיזה שעות אתם זמינים לשיחה מלקוחות ועד המון פרטים שבאמצעותם אנו נבין בדיוק איך הכי נכון לפרסם את העסק שלך.

  • השלב השני הוא מחקר ביטויים, באמצעות כלי פרימיום יקרים אנו מבצעים מחקר מילות מפתח מעמיק, מילות מפתח אלו הם בעצם הביטויים הרלווטנים ביותר עבורכם, עליהם נרצה להתחרות. נדע בדיוק מה רמת התחרות עבור כל אחד מהביטויים, על אילו כדאי לנו להתחרות ועל אילו עדיף שלא.
  • השלב השלישי הוא הקמת הקמפיינים. את הקמפיינים אנו מקימים על גבי מערכת אדוורדס. הקמפיינים יוקמו מתוך חשבון הגוגל שלכם. המידע שיצבר בהמשך על החשבון שווה כסף. במידה ובעתיד תרצו למכור את העסק המידע שיצבר שם גם כן יתומחר בעת המכירה ויגדיל את שווי העסק שלכם.
    אנו נקים מספר קמפיינים, נבחן את הקהלים השונים, את מילות המפתח השונות ונבין איזה קמפיינים עובדים טוב יותר ואותם נבחר לחזק.

  • השלב האחרון הוא אופטימיזציה שוטפת, אנו תמיד עם היד על הדופק, מחפשים את הדרך להשתפר, להוסיף ביטויים רלוונטים, להוריד ביטויים שעובדים פחות טוב, לעקוב אחרי המרות ותמיד מחפשים את הדרך להפוך את הקמפינים שלכם למוצלח יותר.

רוצים לשמוע עוד?

התקשרו עכשיו אן השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עוד היום

שקיפות מלאה

אנו נשלח מידי חודש דוח המסכם את תוצאות הפרסום הכולל את ההוצאות ואת מספר הלידים שהגיעו אליכם, בנוסף נעדכן בתכנון הפרסום לחודש הבא ובשינויים שנבצע על מנת להביא יותר לידים.

מחקר מילות מפתח מעמיק

אנו מבצעים מחקר מעמיק לפני פרסום, נחקור אילו ביטויים רלוונטים ביותר עבורכם, מה המתחרים שלכם מקדמים ועל איזה מילות מפתח הכי כדאי לכם להתחרות בהתאם לתקציב הפרסום.

ניסיון רב

אנו בעלי ניסיון רב בבניית קמפיינים ממומנים בגוגל, אנו יודעים כיצד לקדם באופן יעיל ביותר עסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל או עסקים בינוניים בעלי תקציב פרסום גדול.

יחס אישי

אנו מאמינים ביחס אישי, אנו נעדכן באופן שוטף על ההתקדמות בתוכנית הפרסום, על העלויות וכל פרט שרלוונטי על מנת שתהיו כמה שיותר מעורבים בתהליך. 

קוביות עם אותיות המרכיבות את המילים תשלום בעבור קליק של קידום ממומן

מכירה פומבית

פרסום ממומן בגוגל הוא בעצם מכירה פומבית, אם כבר הזכרנו את השיפוצניק שלנו מרחובות נמשיך איתו, הוא רוצה להופיע בביטוי "שיפוצניק מומלץ ברחובות", אך כמוהו יש עוד כמה שיפוצניקים אשר גם הם רוצים להופיע במקום הראשון באותו הביטוי. לכן גוגל עושה מכירה פומבית, מי שמציע את המחיר הגבוה ביותר בעבור אותו הביטוי הוא זה שיופיע במקום הראשון, מי שהציע קצת פחות הוא זה שיופיע במיקום השני וכן הלאה.
תפקידינו בתור סוכנות המתמחה בפרסום ממומן בגוגל הוא לדאוג שתופיעו במקום הגבוה ביותר בהתאם לתקציב שלכם.

דברים שכדאי לדעת על פרסום בגוגל

פרסנו לפניכם את הדרך שלנו להגיע לתוצאות מעולות בפרסום ממומן בגוגל. האם זה משהו שאתם יכולים לעשות לבד? התשובה היא כן. אתם יכולים ללא ספק. אך השאלה אמיתית היא האם אתם יכולים להגיע לתוצאות טובות בזמן קצר וללא בזבוז כסף מיותר, התשובה היא חד משמעית לא. בעל עסק קטן היום לא יכול להרשות לעצמו להתעסק בפרסום ממומן בגוגל. קודם כל ללמוד את המערכת לוקח המון זמן, מעבר ללימוד המערכת קיים הצורך בכתיבת המודעות, בניגוד לבעל עסק קטן אנו מיומנים ובעלי ניסיון רב בכתיבת מודעות. בנוסף, העלאת הקמפיין הוא רק ההתחלה, יש צורך במעקב שוטף וביצוע אופטימיזציה על מנת להגיע לתוצאות טובות בפרסום הממומן בגוגל. לכן, אנו מאמינים האפשרות של ביצוע הפרסום הממומן בעצמכם היא אינה אפשרות טובה, על מנת להגיע לתוצאות טובות במהירות ותוך כדי בזבוז כסף מינימלי בדרך הטובה ביותר כיום לביצוע פרסום ממומן בגוגל הוא באמצעות סוכנות פרסום כמונו.

מה זה בעצם המרות? כיום ניתן לנתח את האתר שלכם ובכך לדעת על כל פעולה המתבצעת בו. תחילה נחבר את האתר שלכם למערכת תג מנג'ר, באמצעותה נוכל למדוד כל לחיצה על כל כפתור או ביקור בכל עמוד באתר. לאחר מכן נחבר את האתר ואת מערכת תג מנג'ר למערכת הנקראת גוגל אנליטיקס. באמצעותה ננתח את כל המתרחש באתר ונוכל לקבע המרות, ניתן להגדיר הקלה על כפתור שיחת טלפון באתר כהמרה, או לחילופין ברגע שגולש משאיר פרטים באתר נקבל המרה אחת. בכך נוכל לעקוב אחרי המתבצע באתר או בדף הנחיתה ולהבין האם הקמפיין שלנו אפקטיבי ולהתכוונן במידת הצורך.

במיוחד בתקופות קשות בו העסק נסגר ונפתח כל פעם מחדש בהתאם להנחיות הממשלה, חשוב להיות דינאמים. אנו נהייה תמיד בקשר שוטף ונתעדכן במידה ואתם נאלצים לצמצם פעילות או להפך, במידה ואתם רוצים להגביר פעילות, בשיחת טלפון קצרה אנו נתעדכן ונבצע שינויים בהתאם.

במידה ואתם רוצים להוסיף שירות חדש לעסק שלכם, לדוגמת השיפוצניק שלנו, עד עכשיו הוא היה מבצע רק שיפוצים קטנים, אך בעקבות הפרסום גדל העסק והוא רוצה להוסיף שירות זיפות גגות בנוסף לסל השירותים שהוא מציע. אנו נדאג לעשות לו קמפיין המציע את השירות החדש ובכך נדאג שהוא תמיד ימשיך ויגדיל את העסק שלו.

אם כבר משקיעים כסף בפרסום, אנחנו רוצים שאנשים יעשו את השלב הראשון בדרך ליצירת קשר איתכם והוא ללחוץ על המודעה שלך.
קודם כל בשביל שלא ילחצו סתם על המודעה הכיתוב חייב להיות איכותי ולהציג באופן המדוייק ביותר את השירות המוצע, בכך נמנע אפשרות שבו גולשים לוחצים על המודעה ובסוף לא יוצרים קשר. מעבר לכיתוב מדוייק חשוב שהמלל יהיה מושך, מסקרן ומיוחד. עם ניסיון בכתיבת המון מודעות אנו נכתוב את המודעה האטרקטיבית ביותר עבורך. חלק נוסף ובלתי נפרד מהמודעה הוא התוספים, לצד הכיתוב חשוב להשתמש בתוספי שיחה אשר מציגים את מספר הטלפון כבר במודעה וכך גולשים יכולים להתקשר מהמודעה עוד לפני שהם נכנסו לדף הנחיתה, קיימים תוספים קטנים אשר מציגים שירותים נוספים שהעסק מציע, נתאים את הקישור כל שיגרום לגולשים להבין שהם נכנסים לדף שיציג להם את בדיוק את המידע שהם מחפשים ועוד המון דגשים קטנים שאנו הספקנו להבין שגורמים לגולשים להכנס דווקא למודעה שלך.

על מנת לבצע פרסום ממומן בגוגל כל אשר צריך הוא חשבון גוגל דרכו נתחבר למערכת המודעות אדוורדס. על חשבון זה ישמר כל המידע אודות הפרסום.
דבר נוסף אשר צריך הוא חשבון במערכת הפרסום של גוגל אדוורס, באמצעות אדוורדס אנו נקים את כל המודעות. אל דאגה, זה ברור לנו שאין לכם חשבון כזה וכחלק מהשירות אנו נדאג לפתוח אותו עבורכם.

על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר יש לבחור בקפידה את יעד הקמפיין, חלק מהגורמים המשפיעים על ביצועיי הקמפיין הוא דף הנחיתה, מילת המפתח מקבלת ציון בהתאם למספר גורמים ובינהם דף הנחיתה. דף הנחיתה הוא היעד אליו מופנים הגולשים לאחר הקלקה על המודעה, זה יכול להיות עמוד באתר או דף נחיתה שהוקם במיוחד עבור הקמפיין. חשוב שהדף יהיה רלוונטי עבור הביטוי, הביטוי חייב להופיע בו מספר פעמים. בנוסף, חשוב שהדף יהיה מותאם למובייל, יטען מהר ויהיה אטרקטיבי ומעניין. כל אלו משפיעים על ביצועיי הקמפיין. לכן, במידה ואין לכם עמוד באתר העומד בתנאים האלו אנו ממליצים בחום להקים דף נחיתה פשוט אשר יעמוד בתנאים האלו ויהיה מכוון עבור הקמפיין ובכך תוכלו להשיג תוצאות מעולות במהירות. ניתן לקורא על כך ולקבל הצעת מחיר בעמוד בניית אתרים לעסקים קטנים באתר שלנו.

תקציב הפרסום מושפע ממספר גורמים. בראש ובראשונה בתקציב האישי, כמה כסף העסק מסוגל להוציא בחודש עבור פרסום. גורם נוסף המשפיע על הפרסום הוא התחום של העסק, ככל שהשירות שהעסק מציע רווחי יותר והתחרות גבוה יותר כך נדרש להשתמש בתקציב גבוה יותר. הפרסום בממומן בגוגל נקבע לפני מחיר לקליק, כאשר לוחצים על המודעה של העסק שלכם אתם משלמים עבור קליק זה. לכן אנו נבצע שיווק ממוקד ככל הניתן על מנת שהמודעה תופיע לקהל הרלוונטי ביותר.

המעטפת הדיגיטלית שלנו

אחסון

על מנת שהאתר יהיה מהיר ככל הניתן חשוב לבחור אחסון איכותי. אנו מספקים שרותי אחסון אתרים ברמה הגבוה ביותר ובכך משפרים את ציון האתר בגוגל ואת חווית המשתמש

פרסום ממומן בגוגל

הקמת קמפיינים ממומנים במערכת הפרסום של גוגל, לאחר מחקר מילות מפתח מעמיק נדאג שהמודעות שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות. קידום ממומן זו הדרך המהירה ביותר להשיג תוצאות.

כתיבת תוכן

אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לקידום אורגני. בזכות תוכן מקצועי תוכלו הקדם את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות האורגניות בגוגל וכן להפוך כל גולש ללקוח משלם.

תחזוקת אתר שוטפת

אנו מספקים שירותי תחזוקה שוטפים הכוללים עדכון התוספים אהוספת תוספים חדשים מידת הצורך, עדכון תוכן האתר והוספת והסרת מוצרים.

דף נחיתה או עמוד באתר?

השאלה לאן להכווין את הקמפיין גוגל ממומן שלי זו שאלה מצויינת, במידה ואין לכם אתר אז התשובה ברורה, אך במידה ויש לכם אתר ואתם מתלבטים אם הכי נכון לכוון אליו את הקמפיין או אל דף נחיתה ייעודי התשובה מורכבת מכמה גורמים. קודם כל האם יש לכם עמוד באתר שמדבר כל כולו על השירות שאותו אתם רוצים לפרסם בגוגל. במידה ואין, דף נחיתה הינה אפשרות מעולה עבורכם, במידה ויש לכם עמוד המציע את השירות אותו הייתם רוצים לקדם השאלה הבאה היא האם הוא מספיק אטקרטיבי, האם הוא מכיל תמונות, האם יש בו כפתורי שיחה והשארת פרטים, האם הוא נטען מהר והשאלה הכי חשובה היא האם הוא מותאם לנייד בצורה טובה? במידה והתשובה עבור אחת מהשאלות האלו היא לא, כדאי לשקול שוב פעם את האפשרות לבנות דף נחיתה עבור הקמפיין. במידה וכל התשובות היו כן, כן, כן ושוב פעם כן אז מזל טוב, קודם כל יש לכם אתר מעולה ודבר שני אפשר לכוון את הקמפיין הממומן בגוגל לעמוד באתר שלכם.

רגע אז למי צריך לשלם וכמה?

התשלום עבור הפרסום מחולק ל2, תשלום עבור גוגל ותשלום עבור ניהול הפרסום. כמו שכבר אמרנו, כל הפרסום מתבצע דרך מערכת אדוורדס, מערכת הפרסום הממומן של גוגל, דרכה אנו נזין את פרטי האשראי שלכם (אל דאגה זו מערכת מאובטחת מאוד) והתשלום עבור הפרסום יתבצע ישר מהאשראי. החלק השני של התשלום הוא בעצם עבור כל התהליך, החל ממחקר מילות המפתח, הקמת הקמפיין וביצוע האופטימיזציה והמעקב השוטף.

פרסום ממומן בגוגל מול קידום אורגני בגוגל

קיימים המון הבדלים בין 2 דרכי הקידום האלו. אחת מבוססת על מודעות ישירות המופיעות בעת חיפוש מילת מפתח בעת שהשנייה מבוססת על תהליך ארוך בו משדרגים את תוכן האתר ובכך גורמים לגוגל לסרוק את האתר באופן טוב יותר ולגרום לו להבין שבעת חיפוש ביטוי מסויים האתר שלנו הוא הרלוונטי ביותר להופיע. בקידום אורגני לא משלמים כסף לגוגל. גם לא בעת הלחיצה על האתר. קידום אורגני מבוסס על דרכים שונות החל מכתיבת תוכן רב לאתר המדגיש את ביטויי המפתח וכן הוספת קישורים המחזקים אותו, באמצעות כלים אלו גוגל מבין את האתר ובוחר להציג אותו במקומות הראשונים. בפרסום ממומן כלל לא מוסיפים תוכן לאתר ורק עובדים על המודעה עצמה ועל השליטה מתי היא תופיע.
מה עדיף? זו כבר שאלה מורכבת הרבה יותר, לדעתנו שתי האופציות הן מעולות ובדרך כלל הן הולכות ביחד יד ביד, על מנת להשיג תוצאות באופן המהיר ביותר פרסום ממומן בגוגל זה הפתרון, אך על מנת להשיג תוצאות טובות יותר לטווח הארוך יש לפנות לקידום אורגני בגוגל. 

פרסום ממומן בגוגל- לא רק ברשת החיפוש

בפרסום ממומן בגוגל ניתן גם לפרסם במקומות שונים שהם לא רק ברשת החיפוש, העיקרון הוא זהה אך הפעם במקום שנעלה כמודעה ברגע שמחפשים ביטויי מסוים בגוגל, נבחר להופיע לגולשים מסויים במקומות שונים. דרך פרסום נוספת היא באמצעות באנרים, הרי בסופו של דבר אתרים רבים הם בחלקם הגדול לוח מודעות אחד גדול של גוגל, ניתן לפרסם שם מודעה, באנר המציג את העסק ובכך להגביר את המודעות למותג שלכם ובנוסף לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלכם ולהשאיר פריטם. קמפיינים אלו פחות ממירים באופן משמעותי ולכן התקציב שלהם יהיה נמוך בהרבה, אך זו דרך פרסום נוספת שחשוב לקחת בחשבון גם כן.

פרסום מודעות בגוגל במחירים חסרי תקדים!​

פרסום מודעות ממומנות בגוגל באמצעות Google Ads שהופכות גולשים ללקוחות משלמים.

פרסום בגוגל אדס

רוצים לשמוע עוד ? התקשרו עכשיו

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן