בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה לעסק קטן

דף נחיתה הוא אחד הכלים הטובים ביותר שיש היום לפרסום באינטרנט, במיוחד לפרסום בגוגל.
בזכות דף נחיתה מעוצב גם בעלי עסקים עם תקציב נמוך יכולים להרשות לעצמם נוכחות דיגיטלית. להציג את העסק שלהם עם השירותים המרכזיים ולפרסם אותו באופן ממומן בגוגל.

בניגוד לאתר תדמית, לדף נחיתה יש מטרה אחת ברורה: להציג את שירות העסק באופן הברור ביותר כך שכל גולש יבין במהירות מה השירות המוצע ואיך ניתן ליצור קשר.

על מנת שדף הנחיתה ימיר (יגרום לגולש לבצע פעולה אקטיבית של יצירת קשר) עלינו להציע מגוון אפשרויות ליצירת קשר כגון: הצגת מספר הטלפון והוספת כפתור לחיוג מהיר, הוספת כפתור וואטסאפ וכמובן טופס השארת פרטים ליצירת קשר.
כל אלו יעודדו את הגולש לבצע את הפעולה הנחשקת של יצירת הקשר באופן המהיר ביותר.

דגשים עיקריים

כאשר הגולש נכנס לדף הנחיתה כבר בשניות הראשונות הוא מקבל את ההחלטה האם ליצור קשר או לא. ההחלטה מתבצעת תוך מספר שניות ונקבעת בדרך כלל על פי מספר גורמים:

  • נראות הדף- האם הדף נראה טוב, הכתב קריא, הצבעים נעימים לעיניים ולא בוהקים מידיי וכן האם הוא אסטטי.
  • אמינות הדף – כאשר אנו מקבלים בקשה לבניית דף נחיתה, אחד הדגשים המרכזיים שלנו הוא אמינות. חשוב מאוד לשים חוות דעת בדף הנחיתה ובכך להראות שהעסק פעיל עם לקוחות. תמונת האמינות היא בין הגורמים המשפיעים ביותר.
  • מקצועיות – במידה ותחום העיסוק הינו תחום יותר מקצועי לדוגמה: עורך דין- חשוב שדף הנחיתה יעביר מסר מסודר מאוד. לעומת עסק בתחום האומנות שבו נעדיף להעביר מסר יותר מופשט המלווה בתמונות רבות וכתב יותר ציורי עם צבעי רקע יפים.
  • אופן יצרת הקשר – במידה ולגולש לא מובן איך ליצור קשר במהירות הוא יעדיף לצאת מהדף ולהמשיך לדף הבא. גם אם הכל היה מוצא חן בעניו, הגולש הממוצע לא יתאמץ ליצור קשר. לכן עלינו להנגיש את דרכי יצירת הקשר.

דף נחיתה מותאם לנייד


כיום רוב הגולשים מבצעים זאת מהטלפון הנייד, לכן כאשר לקוח פונה אלינו לבניית דף נחיתה אנו שמים דגש רב בהתאמת דף הנחיתה לטלפון הנייד. דפי הנחיתה שלנו מבוססי וורדפרס, פלטפורמת בניית האתרים המובילה בעולם. על מנת שהגולש יקבל את החוויה הטובה ביותר אנו מוסיפים לכל דף נחיתה שלנו תוסף מהירות מקצועי על מנת לשפר את מהירות טעינת דף הנחיתה ובכך מעניקים לגולשים את החוויה הטובה ביותר.

ניתן לראות דוגמאות של דפי נחיתה בדף הבית שלנו.
אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה ממירים במחיר הטוב ביותר.
לקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר בטלפון, בוואטסאפ ובמייל ואנחנו נחזור אליהם עם הצעת מחיר מיוחדת עבור העסק שלכם.

שתפו את הפוסט
ישראל ישראלי

ישראל ישראלי

נכתב על ידי רון קלדרון, מנהל הסוכנות ומומחה לבניית וקידום אתרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן