קידום אורגני

הדרך האמיתית לקבלת פניות איכותיות

לא מבינים למה העסק שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש? הגיע הזמן שתתחילו לעשות סדר בדברים ולהגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם !

אתם כותבים את השירות שאתם מציעים או את המוצר שאתם מוכרים בגוגל ולא מבינים למה האתר שלכם מופיע בתוצאה האחרונה בעמוד ה7?? אז אם אתם חושבים לטווח הטיפה יותר רחוק ורוצים להופיע במקומות הראשונים בגוגל כדאי לכם להתחיל לקרוא..

קידום אורגני לעסקים קטנים

קידום אורגני הינו חלק בלתי נפרד מקידום האתר שלכם בגוגל, כאשר מחפשים ביטוי בגוגל בשורת החיפוש מופיעות מספר תוצאות, ה-4 תוצאות הראשונות יופיעו לצד המילה המודגשת "מודעה", אלו תוצאות ממומנות, תוצאות אלו הן של עסקים אשר שילמו כסף לגוגל על מנת להיות במיקומים האלו. מתחת לתוצאות האלו מופיעות תוצאות הקידום האורגני. 10 תוצאות החיפוש המתאימות ביותר לביטוי המבוקש יופיעו במיקומים האלו. לאחר מכן יופיעו עוד 4 תוצאות ממומנות ולצידם המילה "מודעה" באופן מודגש.

כיתוב צבעוני באנגלית של המילים קידום אורגני לצד זכוכית מגדלת

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

בניגוד לקידום ממומן בגוגל בו מקבלים תוצאות מהר, בקידום אורגני התהליך הוא ארוך יותר. אך קיים יתרון ענק של הקידום האורגני לעומת הקידום הממומן. כמו שכבר הזכרנו התוצאות הממומנות מופיעות לצד המילה המודגשת "ממומן", הצרכן הישראלי פחות אוהב "שדוחפים" לו פרסומות ולכן מעדיף ללחוץ על התוצאה האורגנית. הנתונים מעידים כי רוב הפניות המגיעות מהקידום האורגני אלו לידים חמים יותר עם כוונת לקוח גבוהה יותר באופן משמעותי מהתוצואת הממומנות.

מדוע לעבוד איתנו ?

מחקר מעמיק

באמצעות כלי מחקר מתקדמים נגלה מהם מילות מהפתח הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם

תוכן איכותי

כחלק מהמעטפת הדיגיטלית שלנו אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן לקידום אורגני שיתאים בדיוק לעסק שלכם

אתרים מוכנים לקידום

אנו בונים אתרים מותאמים לקידום אורגני, תוכלו להיות בטוחים שהאתר שלם יהיה מוכן לקידום אורגני מהרגע הראשון

מעקב מתמיד

אנו תמיד בבקרה על קצב ההתקדמות, באמצעות כלי פרימיום אנו מוודאים שאנחנו בקצב המתכונן

קידום אורגני – איך מגיעים למקום הראשון

קידום אורגני מתבצע על ידי המון פעולות, על מנת להגיע לתוצאה הראשונה יש להשקיע בכל פרט החל מהקטן ביותר. השלבים העיקריים הם:

  • מחקר מילות מפתח מעמיק
    כמו שהוזכר מקודם, התוצאות האורגניות מופיעות בהתאם לביטוי אשר חיפשו בגוגל, השלב הראשון הוא מחקר מעמיק בו נבין אילו מילות מפתח נרצה לקדם עבור העסק שלך, תחילה נבין ממך מהם השירותים או המוצרים אותם העסק מוכר, לאחר מכן נשתמש בכלי מחקר מקצועיים שבעזרתם נגלה מה רמת התחרות עבור הביטויים האלו ובנוסף נגלה ביטויים רלוונטיים נוספים, לקינוח נבדוק מהם הביטויים שהמתחרים שלכם מקדמים ונתחיל בבניית תוכנית הפעולה.

  • תוכנית פעולה
    אנו לא מתחילים לעבוד ללא אסטרטגית קידום. תחילה נבין מה המצב של האתר כרגע, ככל הנראה שהאתר אינו מוכן כלל לקידום אורגני ובמקרה זה השלב הראשון בעבודה יהיה הכנת בסיס האתר, לאחר מכן ובהתאם למחקר מילות המפתח נקבע עם אילו ביטויים אנו רוצים להתחיל לעבוד קודם ואת אילו נשמור לחודשים הקרובים.
  • תחילת עבודה
    נתחיל לרוץ עם תוכנית הפעולה שבנינו, נכתוב מאמרים, נוסיף פוסטים, נשדרג את האתר, נוסיף קישורים פינימיים, קישורים חיצוניים ונעשה אופטימיזציה לתמונות. נפעל בכל הדרכים על מנת שהאתר שלכם יהיה במקום הראשון בתוצאות האורגניות בגוגל.

  • מעקב ואופטימיזציה
    בקידום אורגני תמיד צריך להיות עם היד על הדופק, תהליך הקידום האורגני לוקח כמה חודשים עד שמתחילים לראות תוצאות, חשוב לזכור שבזמן שאנחנו עובדים קשה על מנת שהאתר שלכם יהיה במקום הראשון כך עושים גם המתחרים שלכם, לכן אנו תמיד נהייה במעקב, נתכנן איך להמשיך ולהגביר את קצב ההתקדמות ונעשה אופטימיזציה על מנת לצמצם את הפער בינכם לבין המתחרים שלכם ולהגדיל את הפער מהמתחרים שכבר עקפנו.

רוצים לשמוע עוד?

התקשרו עכשיו אן השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר עוד היום

דברים שחשוב לדעת על קידום אורגני

קידום אורגני – הולך איתך קדימה

היתרון של הקידום האורגני לעומת הממומן הוא שאומנם זה תהליך ארוך אך הוא נשאר איתך לתקופה אורכה. כמה אורכה? תלוי במתחרים שלכם וכמה הם משקיעים בקידום האתר שלהם. בניגוד לקידום הממומן שברגע שאתם מפסיקים אותו המודעות שלכם יורדות באופן מיידי, בקידום האורגני כל עוד המתחרים שלכם לא מצליחים לצמצם את הפער שפתחנו מהם האתר שלכם יישאר במקומות הראשונים.

קידום אורגני באמצעות תוסף יוסט SEO

כמה כיף שיש אתר מבוסס וורדפרס, הודות לתוסף יוסט אנו יכולים לשלוט על הקידום האורגני, לכתוב את הכותרת ואת התיאור אשר יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. עם יידע שיווקי רב וניסיון אדיר בכתיבת מודעות אנו נכתוב את הכותרת והמלל המושכים ביותר כך שכל שנותר לגולש הוא להתמגנט לתוצאת האתר שלכם.

קידום אורגני לעסקים קטנים

קידום אורגני לעסקים קטנים זו היא תורה בפני עצמה, עסקים קטנים אינם יכולים לעמוד בתקציב פרסום כמו חברות גדולות ולכן אסטרטגית הפרסום חייבת להיות שונה. אם אתם בעלי עסק קטן ואתם קוראים את זה יש לכם יתרון, רוב העסקים הקטנים אינם עושים קידום אורגני כיום, לכן במידה ותתחילו לעשות קידום אורגני התוצאות יגיעו הרבה יותר מהר מאשר עסק גדול בו המתחרים עם תקציבי ענק והתחרות קשה מאוד.
אנו מאמינים כי קידום אורגני לעסקים קטנים הינו כלי מפתח להגדלת כמות הפניות ולהתעצמות העסק.

בניית אתר מוכן לקידום אורגני

קידום אורגני לעסק קטן זהו תהליך מורכב. על מנת להקל על גוגל ולזרז את התהליך חשוב לשים דגש על הבסיס לקידום האורגני כבר בעת בניית האתר. החל מתכנון העמודים, יצירת התפריט, העלאת התמונות באופן מוקטן לשיפור מהירות הטעינה של העמוד ועוד המון פרטים קטנים אשר צריך לעשות כשרוצים לעשות קידום אורגני לעסק קטן. את כל זה כדאי כבר לעשות בעת בניית האתר ובכך גוגל תקרא את האתר בפעם הראשונה באופן טוב דבר היזרז את התהליך.

ידיים של אישה עם ציור של מחשב נייד עליו גרף עם שתי חלליות טסות לשמיים

קידום אורגני זהו תהליך מתמשך

הקידום האורגני מבוסס על האופן שבו גוגל קוראת את האתר, בעזרת טכניקות מתקדמות אנו יודעים להנגיש את האתר לגוגל באופן טוב יותר ובכך לקדם את האתר למיקומים הראשונים. אך גוגל אינה ממהרת לקרוא את האתר, לכל שינוי שאנו עושים לוקח זמן להשפיע, חשוב לעבוד באופן יציב, קבוע ולאורך זמן על מנת לשדר לגוגל שהאתר מתפתח, מתקדם ועל כן גוגל צריכה להעלות אותו בתוצאות החיפוש.
תהליך הקידום האורגני לוקח זמן, כמה זמן? זה בהתאם לתחום העסק, לתקציב וכמובן לתחרות. לעסק קטן לוקח כמספר חודשים, לכל הפחות חצי שנה עד שהאתר מגיע למיקומים רלוונטים ואנו מתחילים לראות תוצאות. לעסקים גדולים יותר עם אתר גדול יותר והמון מתחרים חזקים לוקח יותר זמן לראות תוצאות, במקרים מסויימים מתחילים לראות תוצאות החל מ6 חודשים ולעיתים עד שנה ויותר … הכל (בעיקר) תלוי בתחרות ובתקציב.

קידום אורגני לעסק קטן בדגש על גרסת הנייד

כיום רוב הגולשים עושים זאת באמצעות הטלפונים הניידים. הנייד נמצא עלינו רוב היום והוא הדרך המהירה ביותר עבורנו לקבל מידע. גוגל גם כן מבין זאת, לגוגל חשוב שחווית המשתמש תהייה הטובה ביותר ולכן זמן טעינת האתר בגרסת הנייד היא זו שקובעת את ציון האתר! עקב ההבנה הזו אנו מתכננים את אסטרטגית הקידום. נשפר את זמן טעינת האתר בגרסת הנייד על מנת להבטיח את המיקום הראשון בתוצאות החיפוש.

תוכן לקידום אורגני

קידום אורגני מבוסס בחלקו על התוכן המופיע באתר, אנו מציעים שירותי כתיבת תוכן מקצועי, אטרקטיבי וממיר לכל אתר. באמצעות כותבי תוכן עם ניסיון רב נכתוב את התוכן הטוב ביותר לאתר שלכם כך שהגולשים לא יוכלו להפסיק לקרוא.

דברים שכדאי לדעת על קידום אורגני

הידעת? רוב הלידים המגיעים מהתוצאות האורגניות הם הרבה יותר איכותיים עם כוונת לקוח גדולה יותר מאשר הלידים המגיעים מתוצאות הקידום הממומן.

אחד מהסודות לקבלת תוצאות טובות בקידום אורגני הוא תוכן איכותי, ככל שהתוכן המוצג באתר יהיה מותאם SEO באופן הטוב ביותר כך התוצאות יגיעו מהר יותר.

בניגוד לקידום ממומן, לקידום אורגני לוקח יותר זמן להניב תוצאות, לעסקים קטנים בתחרות נמוכה לוקח מספר חודשים ולעסקים בתחרות גבוהה יותר לוקח לכל הפחות 10 חודשים.

הבחירה של איזה ביטוי הכי כדאי לקדם היא קרטית למהירות קבלת התוצאות, רק באמצעות כלים מתקדמים ניתן להבין האם כדאי להתחיל להתחרות על ביטוי מסויים או שאולי כדאי ללכת על ביטוי אחר.

ציון האתר

אחד הפרמטרים הקובעים את ציון האתר הוא המהירות שבה הוא עולה, ככל שהאתר נטען לאט יותר כך חווית המשתמש יורדת ובהתאם הציון שהאתר מקבל מגוגל. לכן, על מנת שהאתר יעלה מהר חשוב להשקיע באחסון איכותי לאתר, לדעתנו עדיף לשלם עוד כמה שקלים בחודש ולקבל אחסון עם משאבים חזקים יותר, ובכך לדאוג שהאתר יעלה במהירות.
גורם נוסף המשפיע על ציון האתר הוא אבטחת האתר, מכירים את זה שנכנסים לאתר ומקבלים התראה שזהו אתר לא מאובטח? על מנת שלא ייווצר מצב שכזה לאתר שלכם חשוב להתקין תעודת SSL, תעודה זו מציינת שהאתר מאובטח וגוגל יכול לסמוך עליו ובכך להעלות את הציון שלו.

דילוג לתוכן