השפעת חוות דעת על אמינות דף הנחיתה / האתר

בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה אנו רואים צמיחה גדולה בכמות האתרים ודפי הנחיתה. עם גדילת כמות האתרים עולות חששות רבות בקרב גולשים. שאלות רבות עולות לפני ביצוע רכישה או יצירת קשר עם בעל העסק כגון, האם האתר אמין? האם בעל המקצוע אכן מקצועי? האם זהו עסק חדש או ותיק והאם אני אקבל שירות טוב והוגן מבעל העסק?


במאמר הבא נבין מדוע הצגת חוות דעת טובות הן אחד הגורמים החשובים ביתר ביותר בעת בניית אתר תדמית או דף נחיתה, נראה מהם החששות העולות הקרב גולשים רבים והן בקרב בעלי אתרים ומהי הדרך הטובה ביותר לשלב חוות דעת באתר תדמית או בדף נחיתה.

גרומים רבים משפיעים על החלטתנו האם ליצור קשר עם בעל מקצוע מאתר או מדף נחיתה אשר הגענו אליו דרך גוגל. הגורמים המשפיעים ביותר הם: מחיר המוצר או השירות (במידה והוא מופיע) העיצוב ומהירות האתר, כמות הזמן הנדרשת להבנת השירות המוצע, נגישות ונוחות התפעול ורמת התאמת האתר למובייל. הגורמים המצוינים לעיל משפיעים באופן שונה מאדם לאדם על כמות האמינות אך חוות דעת טובות אינן יכולות להשתמע לשתי פנים ולכן חוות דעת הן הגורם המשפיע ביותר על הרושם ועל קבלת ההחלטה האם ליצור קשר עם בעל מקצוע זה או לעבור לאתר אחר.

אך האם ניתן לסמוך על חוות הדעת המוצעות באתר? הייתכן שאלו הן חוות דעת שקריות אשר אותן הכניסו בעלי האתר? שאלות אלו עולות במקרים רבים כאשר אנו נתקלים בחוות דעת באתרים. נקודות אלו מדגישות את הכאב בעת הגלישה באינטרנט ומתוך כאב זה ניתן להבין כי אכן חוות דעת אמינות הן הגורם המכריע בהחלטה האם ליצור קשר עם בעל האתר ולבסוף לשלם בעבור השירות המוצע .

מה הדרך הטובה ביותר לשלב חוות דעת באתר:

 אז הבנו ששילוב חוות דעת טובות ואמינות הן גורם מכריע בקבלת ההחלטה של הגולש האם ליצור קשר. עכשיו הגיע הזמן לענות על השאלות איך ואיפה חוות הדעת צריכות להיות מוצגות באתר? צריך לשלב אותן באתר? כמה חוות דעת כדי לשים? האם מומלץ לשלב קישור לרשתות חברתיות? איך אנו יודעים שחוות דעת היא אכן מספיק טובה להכניס לאתר?

איך ואיפה הכי נכון לשלב חוות דעת באתר ובדף נחיתה?

אז במקרה זה התשובה משתנה באתם ליעד, בדף נחיתה התשובה היא ברורה, יש לשלב את חוות הדעת במיקום הגבוה ביותר בדף הניתן, בסקשן ההירו או ישר מתחתיו. כאשר גולש נכנס לדף נחיתה עליו להבין במהירות מה השירות מוצע ושאכן מדובר בעסק אמין שכדאי לרכוש ממנו. אז זו אנו נעשה באמצות הצגת חוות הדעת במקום אשר יהיה נגיש ביותר ולא יהיה מצב שהגולש יפספס את חוות הדעת.

באתר תדמית לעומת זאת הגולש מבין שעליו לגלול למטה ולעבור בין העמודים לפני קבלת ההחלטה האם ליצור קשר, לכן באתר תדמית לרוב נציג תמצית חוות דעת באמצעות סליידר בדף הבית ובנוסף נכניס עמוד שלם של חוות דעת ותיק עבודות ובכך נגדיל את רמת האמינות של העסק שלנו באופן הטוב ביותר.

כמה חוות דעת עלי לשלב באתר?

התשובה היא דיי פשוטה, כמה שיותר, אך לא יותר מידיי.

אנו רוצים להציג כמה שיותר חוות דעת טובות, איכותיות ואמינות. חשוב שהחוות דעת יהיו מגוונות ככל הניתן. אנו רוצים להציג חוות דעת עבור השירותים השונים שאנו מציעים ושחוות הדעת יהיו מקהל מגוון ככל הניתן. 

אך עם זאת יש לשים לב לאיכות חוות הדעת. מעדיף להציג 10 חוות דעת אמיתיות וכנות לעומת 20 חוות דעת קצרות ולא איכותיות.

לסיכום, בתקופה התרגלנו לצרוך שירותים רבים מהאינטרנט, נוספו המון אתרים והתחרות גדלה באופן משמעותי. לכן בעת הקמת אתר אינטרנט או דף נחיתה חשוב לבלוט מעל כולם ולגרום לכמה שיותר גולשים ליצור קשר דווקא איתכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות בניית אתר אינטרנט או דף נחיתה מקצועי, מהיר ורספונסיבי המשלב בתוכו כמה שיותר חוות דעת אמינות באופן הטוב ביותר.

שתפו את הפוסט
ישראל ישראלי

ישראל ישראלי

נכתב על ידי רון קלדרון, מנהל הסוכנות ומומחה לבניית וקידום אתרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן