הסיפור של בנימין – אתר מקצועי ממיר יותר

בנימין הגיע אלי בתחילת תקופת הקורונה, סיפר לי על העסק שלו – חברת ניקיון משרדים ומוסדות בירושלים.
בתקופת הקורונה תחום זה נפגע באופן משמעותי כיון שמשרדים רבים עברו לעבודה מהבית ובנימין הבין שיש צורך בפרסום מקצועי של העסק.

כמו כל עסק שרוצה לחסוך בהוצאות הוא קיבל הצעה לבנות אתר לעסק במחיר של 1000 שח בלבד וקפץ על ההזדמנות. לדעתו האתר היה נראה בסדר גמור והוא ביקש שנתחיל את הפרסום באמצעות האתר הקיים שלו. כבר בתחילת העבודה ביחד הובהר לו שעדיף להשקיע באתר אינטרנט איכותי שאכן ימיר גולשים ללקוחות משלמים. האתר משמש כפנים של העסק ולכן חשוב להשקיע באתר מקצועי, מעוצב וממיר!

עקב חוסר תקציב התחלנו לפרסם את האתר בגוגל בתקציב פרסום חודשי של 750 שח בחודש, היו המון קליקים ומעט שיחות… (אני מזכיר בפרסום בגוגל משלמים על קליקים ולא על כמות השיחות, ניתן לקרוא עוד על פרסום בגוגל במאמר הבא: פרסום ממומן בגוגל לעסקים קטנים – איך להיות במקום הראשון)

כעבור 4 חודשים בנימים החליט להשקיע בדף נחיתה מקצועי בעלות של 1500 ש״ח, פי 1.5 מעלות האתר שלו! זה היה נשמע עבורו סכום גדול מאוד ולכן ההחלטה להשקיע בדף נחיתה היתה קשה עבורו.

מיד לאחר החלפת האתר בדף הנחיתה המקצועי השיחות התחילו לזרום! עם אותו תקציב פרסום של 750 ש״ח בחודש הוא קיבל פי 4 יותר שיחות. כמובן שההשקעה בדף הנחיתה כיסתה עצמה תוך כמה ימים ומאז כמות השיחות רק ממשיכה לעלות.

כיום תקציב הפרסום של בנימין הוכפל במאות אחוזים, כי כאשר עולים על מתכון מנצח לקבלת לידים חמים וסוגרים עסקאות אפשר להתחיל להשקיע במה שחשוב – הגדלת העסק!

המסקנה העיקרית מהסיפור של בנימין:
You get what you pay for – מקבלים מה שמשלמים: עם אתר ב1000 שח לא ניתן להגיע לאותם תוצאות כמו אתר במחיר גבוה יותר.
כמובן שצריך להבין מה מקבלים עבור התשלום ואין סיבה לשלם יותר לחינם, אך חשוב להבין שבדרך כלל מה שעולה יותר הוא טוב יותר.

רוצים להגדיל את כמות השיחות בעסק? אנו מזמינים אתכם ליצור קשר. ליצירת קשר לחצו כאן.

שתפו את הפוסט
ישראל ישראלי

ישראל ישראלי

נכתב על ידי רון קלדרון, מנהל הסוכנות ומומחה לבניית וקידום אתרים.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן